onsdag 17 mars 2010

arton den sjuttonde

Dessa två bilder får avsluta min finfina bli-vuxen-års-dag. Kära vänner, jag har haft det grymt. Trots att vissa saker förvånat mig.. Well, right back at you, and you and you!

...men TACKTACKTACK till er fina vänner och bekanta som uppvaktat mig. Ni vet att det värmer mitt estet-hjärta. Ni är så fina! Puss

och detta lät som en fin avslutning men inlägget börjar här nedanför..

Jag och min familj (som känner mig skrämmande bra) var och åt på Mañana, spanskt, utsökt mat, utsökt good-looking manlig personal, utsökt atmosfär. Tapas är såå min grej. Man får äta med händerna (jag gör det i alla fall..om ingen good-looking manlig personal kollar vill säga) och maten är suverän.
 Kronärtskockelimockshjärta, lufttorkad skinka, åhhh älskade lufttorkade skinka, jag skulle kunna skriva en kärlekslåt om dig.

I alla fall, punkt punkt punkt! Det var trevligt. Och jag tyckte nog ändå det var fint när vår mycket good-looking servitör kom ut med äpplekaka och sprakande ljus och alla sjöng. Alla i hela resturangen sjöng, någon busvissla? Jag kände att jäklans va fint det var.

Har fått grymma presenter också. Min syster den äldre är bra hon. Hon gav mig två linnen som var ren awesomeness, två par strumpbyxor som var döcoola och fina armband. Min mormor gav mig min efterlängtade stickade tröja som jag kommer bo i. Och herregud, jag fick fan en systemkamera!!!!
 Galet!

Nu ska jag sova gott som fan. Gör det ni med!





2 kommentarer:

  1. Ha ha vad kul att du blev så nöjd hjärtat!! Det är du väl värd! Pöss

    SvaraRadera
  2. haha, det blev ingen sång i bamba men tur att det blev lite sång för dig iaf :D

    SvaraRadera