tisdag 9 mars 2010

I was aiming for the sky

shit mannen, jag pluggar. inte nu men förut fast nu men inte på sekunden när jag skriver detta. okejj?
och jag insåg precis att det är 8 dagar kvar tills jag fyller år. men nedräkningen på facebook börjar inte förens imorgon. jag har räknat ut detta i detalj.

och har ni inget bättre för er eller gör ni något annat, sluta med det och lyssna på detta. don't ignore this!
och bara så ni vet, jag har varit ett Salem-fan from the very very very beginning så att säga. så ni inte tror att jag är en simma-med-strömmen-tönt. bra!

bajsbajs

2 kommentarer:

  1. okej (: schluuta skriva då och börja plugga. Igen. I denna sekund. okejj?

    SvaraRadera
  2. äh, jag följer inte heller med strömmen! Min bror har försökt få mig att lyssna på honom länge och lyckats en lite bit iaf ;)

    SvaraRadera