tisdag 9 mars 2010

mad hatter

idag skrev jag ett matteprov som kommer få betyget ig. jag är helt säker men jag är inte särskilt ledsen över det. mest frustrerad över att jag är så inkompetent när det gäller matte. jag behöver en personlig assistent. en som sitter med mig och förklarar vartenda tal. så är det..

och idag blev jag chockad över att mina något konstiga vänner dissade Johnny Depps utseende. Vart är världen på väg? Han är väl ingen gammal gubbe med Harry Potter-glasögon? Han är en man. Han är otroligt begåvad. Han är bäst. Han är snygg! Jag älskar Johnny Depp.
 ...och Alice I Underlandet är en braaa film, se den!

2 kommentarer:

  1. Men nej jossa han är inte snygg! Inte på det sätte iaf, men det är okej att du tycker det ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha på bilden är han ju definitift ingen snygging :P

    SvaraRadera