måndag 15 mars 2010

att få noll poäng är INTE bra

Herre, Jesus och dina sju dudes, kärleken till Filip och Fredrik är obeskrivlig, ville bara uttrycka detta en gång för alla!!

Och nu tänker jag inte bli sådär jobbigt ytlig men mitt hår suger möglig banan, punkt slut! Färgen är grym men strukturen och längden och håret och trasslet och bajs är bajs. Är det verkligen meningen att man ska fortsätta skriva efter man har sagt 'punkt slut'?

Jag läste mitt omdöme i matematik B idag. Det löd, på ett ungefär såhär: "Jag trodde Jossan hade skärpt till sig...MEN!!!" Kändes ändå fint att han använde mitt smeknamn, det hade ju liksom kunnat bli sådär, ni vet: "JOSEPHINE KARLSSON!!!!" annars.
 Men min musiklärare va glad i alla fall. Hon tycker jag är en duktig sångerska och instrumentalist. Jag skryter och ni lever med det..

The bamba-tants har bokat in sig på två av våra teater-föreställningar. Bamba betyder matsal för er (om det nu är någon som läser detta som inte förstår göteborska) som inte vet. Det kan bli konstigt om man läser det inom paranteserna. Meningen blir lite..luddig kanske? Valfritt skulle jag säga, att läsa det inom paranteserna. Och nu kan ni tycka att jag har hakat upp mig på en fjant-sak.

Jag vill avsluta detta fabulösa inlägg med ett konstaterande. Jag är inte så arg som alla tror att jag är hela tiden. Jag har bara ett inte allt för välfungerande tålamod. Sen kan jag tycka att aggressivitet är en skön form av energi. Ibland...

Hare eller kanin

2 kommentarer:

  1. Håret är fint Jossan, jag tycker faktiskt det :)
    Och jag är så glaaad att baba-tanterna bokade in sig, det var faktiskt dom jag väntat på :D

    SvaraRadera
  2. Haha jag älskar att du skriver lite som du tänker :D typ förklarar något du skrivit ;)
    KEEP IT UP

    SvaraRadera