torsdag 15 oktober 2009

Kick


Min lilla snuttevän!
Älskar denna krävande människa nåt enormt. Blev lite (o)kladdkake-bak och massa struntprat som vanligt med henne. Har försökt ladda upp en video men det fuckar hela tiden och jag har no patience när det gäller datorer.
Annars?
Jodå..det rullar som man säger. Jag rullar inte. Hoppas jag. Men det rullar på. Är sugen på ostiga och snaskiga snasksaker. Är grymt jävla sugen på helg!
Är sugen på och ser fram emot en eventuell klassfest. Jag gillar min klass! Vi är sköna typer allihopa. Egensinniga och krävande och jävligt jobbiga och söta och glada och bara bra!
Jag älskar att mitt lag vann pictionary på engelskan. Jag vet att jag hade blivit jättesur om vi inte vunnit. Jag fick hjärnsläpp på testet om engelska författare. Men det löser sig sa kärringen som sket i badkaret..
Imorgon är det en lång dag och jag känner att det kommer kännas jobbigt av olika anledningar. Jag är...(trumvirvel) trött! Surprise, surprise! Och sen är det där roliga som inte är roligt varje månad och det är inte roligt att ha ont. Ipren någon?
Whatever..
XOXO
(det där allra sista var så inte jag men det lät roligt när jag sa det högt..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar