söndag 4 oktober 2009

Oh What A World (we live in)

Det blåser ute och jag gillar det. Det är mysigt att sitta iklädd en stor tröja i sängen och bara lyssna när det susar i vinden.

Igår var det party i Onsala. Det var trevligt men stundtals otrevligt. Vissa saker säger man inte till personer man inte känner..för att ta ett exempel.
Det var skönt att sova igårkväll/natt men det var skönare att komma hem i tid och sova en timme i nybäddad egen säng.
Det var skönast att vakna efter en timmes sömn, slå på datorn, börja skriva detta inlägg men framförallt, lyssna på älskade Rufus.

Nu är det dock såhär att detta mysiga bara är tillfälligt. Jag måste gå ut med min mask som inte vart ute sen imorse. Han är nog lika opepp på det som jag för han ligger här och snarkar bredvid mig. Han gillar min säng lika mycket som jag..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar