måndag 26 oktober 2009

Nöff

Min syster visade mig just ett klipp på en tjej från USA som drabbats av en nervsjukdom efter att ha tagit influensavaccinet. Skeptisk som jag är tyckte jag att det såg ut som att hon...ja, gjorde sig till. Jag menar, så fort hon sprang blev hon normal och likaså när hon gick baklänges.

Är inte det lite weird?

Trots min skeptisicm så kan jag inte undgå att bli lite avskräckt av detta. Jag vill inte bli ett weirdo! Dessutom hade jag ju typ svininfluensan light för ett tag sen så att slösa en spruta på mig känns ganska ovärt. Läste Calle Schulmans inlägg om svininfluensan och jag kan inte annat än att hålla med honom. Va fan, så jävla allvarligt är det inte om man inte är sjuk för övrigt.
Blir man sjuk så är det en smäll man får ta som med så mycket annat i livet. Sluta oroa er ni oroliga människor och lev livet istället!

You only got one life to live!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar