onsdag 7 oktober 2009

0

Noll noll noll noll noll noll noll noll noll noll noll noll inspiration, noll ork!
Ett poäng ifrån VG på psykologiprovet. Gjorde 5 av typ 12 uppgifter på matteprovet, och jag gjorde dem fel. Mitt rum är stökigt. Mina gitarrer är ostämda. Jag stör mig på en viss person något så fruktansvärt. Teatersport är inte så roligt som jag trodde det skulle vara. Mina älskade älskade älskade Converse håller på att gå sönder. Snubben på NRJ dissar kent, INTE okej! Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. ZZzzZZzzZZzz...

Jag känner mig ångestfylld, jag kan inte sova och jag vet inte varför.
Det är mycket nu..

Sofia du ger mig kraften jag behöver. Tack älskade vän!
kent är inte deppmusik och inte emo. kent är det vackraste man kan lyssna på, punkt slut!

1 kommentar:

  1. lille jossan possan<33♥ Jag älskar dig mycket mycket mycket mycket mycket♥Puss I love you<3PUSSSSSSSS ELLLENNNNNNNN<33♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera