måndag 12 oktober 2009

Mixed emotions

DEN 18 MARS HÄNDER DET GREJER VILL JAG LOVA!! KENT IS COMING TO TOWN AND I'M GONNA BE THERE!

Tack mamma för den bästa födelsedagspresenten. (Jag fyller år den 17 mars förresten..)
Mamma ska börja plugga låttexter och jag..tja jag har ju deras nya skiva att plugga in men främst njuta av! Detta gör mig glad!

Annars känns livet mest piss just nu och jag vet varför. The time of the month..
PMS är en helvetisk sjukdom för er som inte vet. Ska till någon liten doktor som ska få skriva ut några små piller till mig...

Försöker göra allt jag kan för att höja min självkänsla som ligger på minus just nu. Till att börja med har min kära mor köpt Basiron som jag ska kladda på fejan. Sen har jag lite nagelsalong här hemma. Filning, putsning, lackning. Duscha länge är inte fel det heller, love it!
Man måste pyssla om sig själv. Noppra ögonbryn. Body-scrubba sig. Raka benen och bara göra saker man mår bra av eller känner sig snyggare av.

På torsdag har vi ett slags engelska-prov om brittiska författare. Det låter kämpigt men jag tänker inte hetsa upp mig. Ska spotifya Enya och surfa runt lite på Wikipedia om Defoe, Shakespeare och Swift. Vill ju gärna att mitt MVG från engelska A följer med även nu i B-kursen :D

Det var det om det

1 kommentar:

  1. Jag vet hur du känner när du känner dig så där...men tänk över på vad jag tipsa dig om! Pösssss

    SvaraRadera