måndag 19 oktober 2009

Cute, cute, cutey!

Matteboken fick följa med hem idag och den fick komma upp från väskan med vill jag lova! Jag till och med räknade, wooooow! Fick hjälp av älskade Tony som har det där märkliga matte-tänket. Tack Möller. Du är min Man of The Day!

Dagen har flutit på bra faktiskt. Basiron är min nya BFF. Mitt hår är fresht och ja, får man en ceasarsallad och en cola för 10 spänn plus trevligt sällskap kan man känna sig relativt nöjd! Och med vetskapen om att man ska få sova ut imorgon kan man bara njuta..

Det enda som är värt att klaga på om man nu måste klaga är att jag har haft en jävla huvudvärk, men för en stund sedan insåg jag varför. Åska! Mitt huvud tycks vara extremt känsligt mot spänningar i luften..

Lite kvällsmat skulle verkligen förgylla denna kväll..
Japp det får bli så!


Stay tuned...eller inte.

2 kommentarer: