söndag 25 oktober 2009

Megaintressant!

Min mask ligger begravd under kuddar och överkast. Han gillar det.. Det ösregnar ute och jag älskar ljudet, det gör inte masken.. Fick ett trevligt sms från en trevlig vän som trevligt nog vart och kommenterat på min nerdiga blogg. Det är prat om en liten halloween-fest. Jag är taggad som fan på det!


Jag känner mig lite uttråkad.. Funderar på att slänga upp en randomlista över saker som handlar om mig. Saker som alla kanske inte vet. Det gillar man ju bara, helt enkelt!






1. Jag köper nästan bara second hand-kläder eller så ärver jag från min syster. Det är inte för att jag är fattig. Det är för att jag är fruktansvärt ekonomisk...(eller snål.) Sen älskar jag second hand och att styla om kläder.
2. Jag hatar att åka skidor!
3. Jag har aldrig sett färdigt en enda film ur Sagan om ringen-triologin.
4. Grammatik är roligt tycker jag.
5. Min mamma är den viktigaste personen i mitt liv efter mig själv.
6. Jag köper varm choklad istället för kaffe.
7. Jag tycker jag är snyggare som brunett än som blondin.
8. Jag kan vara ganska elak ibland. Eller bitchig...eller ärlig...eller rak...eller ah, whatever!
9. Jag älskar att stå i tvättstugan när torktumlaren är på för det luktar så gott och blir så varmt.
10. Jag hatar strumpor!
Fin fin avslutning där!
Puss

1 kommentar:

  1. Jag tycker som du i punkt 4 och är såklart megastolt över punkt 5...jag är också lite punkt 8pöss på dig du underbara

    SvaraRadera