torsdag 22 oktober 2009

Bitchy

Stackars stackars smala lilla människa. Så smal du var. Hade sån lust att mata dig med pizza med extra sås.

Pizza Boden har finfina pizzor kan jag lova!

Hade utvecklingssamtal idag och jag tror minsann att min mentor hade ätit pepparkaka innan för mötet flöt på bra och ja, inget att klaga på direkt..
Höll på att vrida benet av mig när mamma skulle "släppa av mig" vid stationen efter samtalet. Jag fick bokstavligt talat hoppa ur i farten. Kunde gott illa!

Sen blev jag sur på en tant förut på Netto som antagligen hade en raket i arslet för fan vad bråttom hon hade. Gav henne en dos av mina evil eyes minsann...Biatch!

Puss

2 kommentarer:

  1. Go get them girl! I´m right behind you. Milli

    SvaraRadera
  2. Ha ha du är underbar!! Jag hade ju en jävel bakom mig som gav mig sitt evileye när jag skulle släppa av dig...

    SvaraRadera