tisdag 29 september 2009

Vilsen i avloppet

Jag tror jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag tycker det är roligt att rensa avlopp och handfatsrör och dylikt! Är jag helt ensam om att tycka det? För den som inte redan provat på denna fantastiska syssla, gör det! Visst luktar det lite nasty men det finns saker som luktar värre. Piss och spy t.ex.
Tycker min bild är konst! Jag borde verkligen satsa på att det här med foto asså..
Hur som.. det är väldigt kul att fotografera! Tror minsann jag ska dra med mig Ellen ut i skogen och foto henne. Jag behöver en modell och hon brukar ställa upp för mig. Kära lillasyster!

Har en jävla engelskaläxa jag bara måååste sätta igång med. Har ingen motivation of any kind. Vart hittar man det? Har letat överallt nu utan resultat..
Jag ska skriva ner 12 scener från "Shakespeare In Love" och förklara varför jag valde dom. Låter det roligt? Det är det inte!!

Hjälp mig hitta motivation, någon!

3 kommentarer:

  1. ja annars så får la du använda morsan som modell...du kan ju ta breda bilder då=) Avlopp är inte kul men kanske du ska satsa på en karriär som rörmokare??Pöss

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna följa med dej ut och vara en modell för en dag:D<33 puss

    SvaraRadera
  3. Du, visst e d goäckligt att greja med sådana smutsiga grejer...ja gillar oxå sånt. Att dra upp hår ur avloppshålet i badkaret...att rensa borsten från allt äckel som konstigt nog finns där..inte bara hår...Kramar Camilla

    SvaraRadera