måndag 28 september 2009

Sässtin

Jag vill inte börja detta inlägg med att skryta men asså.. fy fasiken vad grym jag var idag i ishallen. Till att börja med tog jag på mig ett par för små skridskor men envisades ändå med dem ett tag tills smärtan blev fullkomligt olidlig. Jag klev av isen, drog av mig de helvetiska hockeyrören och lyckades ragga tag i ett par 43:or istället. Fyra storlekar för stort men det funkade alldeles fantastiskt utmärkt.
Klev på isen igen och kände mig som värsta isprinsessan. Ramlade inte en enda gång och tiden bara flög iväg. Hade velat åka mycket längre!

Efter skolan blev det psykologi-pluggning med Alva. Det är huuuur mycket som helst vi ska kunna. Galet!
Provet är på fredag!

Dagens roligaste idag var utan tvekan Kerstin. Kerstin är egentligen ingen person irl utan bara ett väldigt roligt namn som blir ännu roligare om man uttalar det [sässtin]
Svårt att förklara. Man måste uppleva det för att förstå tror jag.

Suck on that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar