måndag 21 september 2009

Fotboll på skånskt vis



Idag känner jag mig levande död igen. Detta är ett återkommande fenomen känns det som. Jag behöver sova! Skönt att vi börjar halv 12 imon då.
Inte nog med att jag är trött jag har träningsvärk i benen också efter att ha spelat fotboll i en timma. Det är illa, jag är fullt medveten tack!
Men fasiken som jag kämpade trots hosta och kyligt väder. I'm a fighter!

Håller på att städa mitt rum som lyckats förfalla igen. I skrivande stund tar jag bara en paus från städningen.. Jag har dammat, dammsugit och torkat golvet. Det är garderoben som tar tid. Jag hatar min garderob. Jag vill ha en walk-in-closet med en shoe-wall. Ska ägna mina kära skor lite tid på onsdag tror jag. Måste pussa på alla och säga att jag tycker om dom lika mycket så att inget par känner sig utanför trots att jag har mina favoriter.
Detta beteende är fullt normalt!
Längtar efter mitt studiebidrag som dock blir halverat en ganska lång tid framöver. Anledningen är att jag ska spara 500 varje månad så att jag har penger till en liten utlandsresa efter studenten. Har jag sagt att jag är den mest ekonomiska jävel som lever?
För de andra 500 skulle jag vilja införskaffa lite nytt till min då nystädade garderob.
Och jag köper ju nästan bara second hand så det blir nog lite fynd vill jag lova!

Nä nu ska jag inte skriva överdrivet mycket bara för att fördriva tiden.
Back to buisness!

1 kommentar:

  1. Duktig du är på att skriva...gillar dina små funderingar! Pöss min stjärna

    SvaraRadera