måndag 14 september 2009

Jag är snygg när jag är ego


Lysrörens starka ljus lyser upp det redan så ljusa rummet. De orangefärgade snurrstolarna blir en effektfull kontrast till det nästan helvita klassrummet..
Flummigt!
Imorgon åker skolans coolaste till Varberg för att kolla in "Om kärlek" på teater Halland. Är inte jättepepp på det men det kan ju bli kul..kanske. På torsdag är det skolkort och som alltid går jag och oroar mig för jag vet att resultatet kommer bli katastrof. Jag ser ut som en gymsär-elev på kortet från 1an..
Vi har pratat om att årets kort ska bli lite oseriöst. Hippie-tema diskuterades idag och jag ÄLSKAR ju verkligen hippie-stilen och Hair är ju det bästa som gjorts!! Men jag tvekar..

Varför säger min hjärna att jag vill klä ut mig till indian? Släpp det Jossan!
Huvudsaken är att jag gör nåt roligt med det för då har jag något att skylla på om resultatet skulle bli katastrofalt. Kan man inte få ta egobilder istället fär att en liten sur foto-nisse ska plåta en. Mina ego-bilder är ju fan bra. På dom blir jag ju snygg! Skryter jag nu? Hehe..host*

Jag orkar inte mig själv!

Nä nu får jag gå ner till min mask som står med benen i kors. Ibland önskar man att hundar kunde gå ut med sig själva. Men jag älskar ju honom..
Ikväll blire Dexter :D:D Han är min man!

Peace


1 kommentar:

  1. du är elak mot dig själv...du är fin! Det säger jag inte bara som i egenskap av mamma!!

    SvaraRadera