lördag 26 september 2009

Pesttrafik!

Nu är jag äntligen hemma. Jag hatar västtrafik. Verkligen HATAR!! Eller så hatar jag 731:an som ALLTID är försenad från Onsala. Jävla busshelvete. Tack vare denna försening fick jag och Linnea vänta en hel jävla timma på Kba station. Tur att Lill-Amandas var öppet. Nattamat i form av en varm pommestallrik fick mig på lite bättre humör. Sen var det ju detta med buss hem till min lilla gata. Jag blev tvungen att gå av i Kålle(stålle)red. Inte precis mitt favoritställe på jorden.
Som tur var behövde jag bara vänta i max 5 minuter på att bussen skulle komma.

Om det inte vart för min kära storasyter så hade min hemresa vart riktigt förjävlig. Så tack(!!) Jennipher. Du är bäst och jag är sååååå glad att jag har dig. Dina sms hjälpte verkligen. Förlåt att jag höll dig uppe. Vet ju att du är så trött på kvällen. PUSS på dig älskling!

Nu ska jag sova för jag är väldigt trött!
Blev förresten inget donut-bak (som var tanken ikväll) av olika anledningar. Men det var trevligt ändå utan er.

Go'natt

1 kommentar: