onsdag 23 september 2009

Men hallå, offcourse var det jag som satte på klistermärkena. Jag är väl inte dum i huvudet..
Men när man är 10 år har man väl inte en helt utvecklad intelligens?
The black one though, är ju väldigt snofsigt klistermärkt.. Svar på tal


Just nu tycker jag det är väldigt gott med philadelphiaost. Speciellt gott är det tillsammans med ett sorts bröd, fick plötslig minnesförlust på namnet.. Men i alla fall. Utsökt!
Är pigg som en mört nu. Powernaps är gudomliga! Teater ikväll, woho! Ska bli spännande att få träffa den riktiga gruppen.

Rock on!



P.s. Jag gillar kommentarer i alla dess former. All feed back är uppskattad! Extra trevligt är det om avsändaren skriver vem det är ifrån. Man behöver ju inte skriva sitt riktiga namn om det nu skulle kännas hm..jobbigt. Skriv från bananen eller whatever. Lite mer personlighet tack! D.s

1 kommentar:

  1. Ursäkta men det är klart att man kan klistra o ångra... vi är väl människor eller? Kanske? Jag kan förstå känslan med en ny gitarr..liksom opräglad o ren.. (för att hållas sådan kan man INTE spela (eller klistra) nåt som har med Miss Li att göra på den...)Powernaps eller bara sleeping är simply lovely.! O ja e fortfarande: Tant Camilla.

    SvaraRadera