tisdag 22 september 2009

Idag är det Idol, woho!


Jag vill köpa en ny gitarr. En vanlig akustisk som är fri från klistermärken. Den ska vara så där fin och oanvänd och jag ska inviga den. Den ska få en egen spik på väggen och där ska den få hänga och fina sig när jag inte spelar på den vill säga.

Men detta får ske i framtiden nån gång för just nu har jag inte ekonomi för något gitarrköp.
Jag ska söka till Idol nästa år. Jag är seriös! Haha..

Varje gång jag ska sätta mig ner eller resa mig upp krävs lite mental förberedelse för jag har sån jävla träningsvärk. Jag är dålig! Men ändå ganska bra..

Imorgon är det teater och det ska bli kul för det var så kul förra gången och då borde det i princip bli kul imorgon också.
Ibland skriver jag precis vad jag tänker!


Peace!

1 kommentar:

  1. Dom som du har hade inga klistermärken på sig från början, undrar vem som har satt på dom????? Kanske bara hoppa upp och klibbade sig fast

    SvaraRadera