söndag 20 september 2009

Blåbär



Idag gick jag upp alldeles för tidigt. Kvart över 7 är nästan omänskligt för mig på en söndag! Tänker på lilla mamma som får gå upp vid.. 6? Hon är grym!
Anledningen till denna tidiga uppgång var att Ellen skulle delta i en liten hästhoppning uppe i Hällesåker. Vi var väl där uppe cirkus 8.45 kanske och Jennipher och Tony satte igång att bygga banan. Jag kollade på..
Som alltid är det väldigt kallt i stallet och jag frös. Saknade ett par vantar! Min funktion var att fotografera det hela och jag filmade även lite. Blev inte så många bilder och heller inte så många bra men det blev några i alla fall.

Ellen hade startnummer två och hennes häst var väl inte den allra piggaste. Hon fick ingen riktig fart på honom och fick därför lämna stallet utan rosett.
Men jag tycker hon var jätteduktig och det var trots allt hennes första hopptävling. Är stolt över henne!

Nu sitter jag här och försöker få upp blodcirkulationen i mina händer. En bordslampa från Ikea hjälper faktiskt till! Funderar också på om jag ska åka på den där fikan idag.. Trodde inte det skulle bli så sent som kl 19..

Puss












1 kommentar:

  1. Ja vad jag gillar dina bilder, det är kul med alla oväntade vinklar och ideer du har...fotograf kan du säkert bli!Pössar

    SvaraRadera