onsdag 9 september 2009

Jag gillar det!


Retard-bild, men jag gillar det!
Guuud vad många kultur-injektioner jag får i mitt liv just nu. Littertaur hit och littertur dit. Kultur- och idéhistoria, böcker, filosofi, både engelskt och svenskt. Jag lär mig så otroligt mycket och blir så otroligt bildad inom kulturens och litteraturens historia. Det är mycket nu..
Men jag gillar det!
Ska efter detta blogginlägg läsa om William Shakespeare och lära mig mer om denna man och hans verk. Måste städa skogarderoben också.. Fast engelskan är viktigare. Men det behövs verkligen städas..
Matte B är riktigt otroligt segt för de som inte redan visste. Jag är estet, varför ska en estet kunna linjära funktioner och algebra? Jag blir galen när jag tänker på natur-nolifers (alla är inte nolifers, men nästan) som måste läsa upp till typ matte E. Jädra människor! Varför är ni så smarta?
Men helt seriöst, vad har man för nytta av sån matte i sitt liv om man nu inte arbetar som läkare eller kemist? Matte B suger och man borde få välja om man vill läsa det eller ej!
Punkt slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar