lördag 20 februari 2010

s n o w s n o w s n o w

Tänkte fira denna riktiga vargavinter med en bild som jag faktiskt ritat helt själv. (Och nej, jag älskar inte snön, var bara tvungen att ha en anledning till mitt bildval..)
Jag har bakat focaccia idag, det blev supergott! Imorgon ska jag slinga mitt hår. Annars idag händer inte ett skit. Jag vill till Onsala. Jag vill till mina vänner men frågan är om dom egentligen vill ha mig där? Jag vet inte vad som händer. Känner mig lite..splittrad, eller nåt? Vad ska jag göra vad gör jag fel och vad gör jag rätt och vad ska jag göra för att göra rätt och vad ska jag göra för att inte göra fel?

2 kommentarer:

  1. Klart vi inte vill ha dig där!!
    JOOOO DET VILL VI :D .. eller jag iaf <3

    SvaraRadera
  2. SNÖ ÄNDA IN I MAJ??? :OOO skojar du eller?
    fyfan... i maj brukar vi ju ha några sommar dagar typ ju :O

    och klart vi vill ha dig där :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D

    och jag känner likadant ska jag säga dig =/ men av andra skäl... det där med rätt o fel alltså. PUSS

    SvaraRadera