tisdag 23 februari 2010

nu får det nästan räcka

Det är tydligen så att jag är ledig även imorgon. Det står det i alla fall på Kungsbackas hemsida. Men eftersom det inte står något på skolans hemsida så blir jag lite skeptisk. Och det kanske är lite nojigt. Men jag vill vara 100 % säker förstår ni.
Om det nu är så att jag är ledig imorgon känner jag att jag får lite ångest. Vad ska jag göra hela dagen? Baka bröd, nej det har jag redan gjort. Och mina pengar är snart slut så något som innebär pengaspendering går ganska bort. Därför känns det som att morgondagen kommer innehålla diverse nolifers-handlingar. Pill-i-naveln-dega-runt ungefär..

Gud vilket hårt liv jag lever... *ironi*

1 kommentar:

  1. Äh, sluta vara så nojig, och nu stämde det ju faktiskt också :)
    Hoppas vi är lediga på torsdag också och då komemr min feeeeta lön så jag äntligen kan få inhandla nya skor ;)

    SvaraRadera