tisdag 9 februari 2010

liksom...



liksom, jag ger typ upp liksom. för liksom, det är liksom ingen idé liksom. det var liksom min grej liksom. men nu är det liksom inte det längre liksom. det suger liksom. men liksom, vad hade jag väntat mig? jag är inte ledsen liksom. men typ lite deppig. men liksom, don't worry about it kith and kin. jag klarar mig liksom. men ja, det hade liksom vart kul. fast liksom. man vill ju inte bli fast. det hade liksom varit såå emot mig. jag är liksom glad för det jag har. vänner liksom, dom är awesome.
  men ärligt talat så är jag lite irriterad liksom. vad ska jag göra liksom? jag har liksom inte orken. eller ah, jag vill inte slösa energi på det liksom. men det ska liksom bli helt okej bra på lördag. jag tycker liksom att det är bra. men jag blev lite ställd. men liksom, i'm cool about it. supercool. jag orkar liksom inte må dåligt. jag hatar liksom det! det är liksom därför jag är som en mussla ibland. jag vill liksom inte bother my people. jag liksom hatar att tycka synd om mig själv. och andra. i ärlighetens namn liksom.

jag är inte arg jämt men det är liksom skönt att vara arg istället för att vara ledsen. jag hatar liksom ordet ledsen egentligen. det är liksom lättare att säga att man är arg än att säga, jag är så ledsen! men liksom, det bästa är ändå att vara glad. jag är liksom glad jämt. nästan. jag älskar liksom att må bra. men vissa mår liksom bättre av att må dåligt. eller liksom, det känns så. fast så är det liksom inte, egentligen...

2 kommentarer:

  1. liksom vafan liksom? Jag sitter liksom här i min handuk liksom och läser liksom ditt inlägg i liksom din blogg, och så liksom slår det mig. liksom den här tjejen har koll, liksom !

    Nämen jag gillar inte när du skriver så här kryptiskt :( jag vill veta :@ jag vill hjälpa. jag vill skita...

    och svar på din kommentar i min blogg:
    Jag skickade ju sms till dig innan jag skrev det inlägget ;)

    <3 puss

    SvaraRadera
  2. Åh min lille vän, jag vill åka hem till dig och krama om dig :*
    För du förstår inte hur söt du ser ut, tror allt att din dröm snart kommer bli till verklighet det ska jag se till, åh då blir jag lika glad som dig. Och vi skiter i den andra tönten för du är mycket snyggare i vilket fall (:

    SvaraRadera