söndag 7 februari 2010

jag tycker posen funkar i alla fall!



Tampongerna väntar på avfyrning till destination: Jossans näsborrar. Snor är bajs! Mitt hår är också skit.  Trassligt och skabbigt och trashigt...grunge?
 Färgen är ganska oidentifierbar. Jag skulle inte säga bajsbrunt, fast samtidigt, vad är definitionen av bajsbrunt? Bajs kan ju ha många färger...ah.

 Och som om inte detta vore nog. En böld är under utveckling i mitt ansikte. En stor äcklig röd böld som bara landat på min kind för att irritera mig. Jag är säker på det! Om jag är snäll mot min böld kanske den är snäll tillbaks? Jag ska nog döpa honom till Pekka. Låter som ett bra namn till en finne.. Sen bestämde jag bara att det var en manlig böld. Han. Maskulinum. Pekka. 
 Mitt hopp går till min kära vän Basiron. "Basiron, effektiv hjälp mot finnar, finns att köpa på apotek!"

Känner för att gå och dränka mig i duschen men det kanske är aningen drastiskt. Men en varm dusch och spa-behandling ikväll kanske piggar upp en som känner sig lika attraktiv som en möglig sjögurka.. Det står prinsesstårta i kylen också. Och så finns det popcorn i skåpet. Och cola..





2 kommentarer:

  1. Bölder, tamponger, snor och bajs!
    Vilket fint inlägg <3 (:

    SvaraRadera
  2. Åh, pekka! <3
    Min älskade man, the elf också såklart ;)

    SvaraRadera