lördag 6 februari 2010

kommenterar

Vad har min vän Ola Svensson gjort med håret??? Vart är hans lockar? Jag blev ju nästan ledsen. Men jag har i alla fall lärt mig Jenny Silvers arm-dans. Gillar hennes låt, det kan bli en sån där riktigt go ipod-relax-låt tror jag..
  Linda Pritchards hår står överst på min önskelista och Pain Of Salvations låt är min nya kärlek. Salem var fin som vanligt och om Jessica Anderssons låt tänker jag inte säga något för jag kommer inte ens ihåg hur den gick... Just det, han rapparen, vad ville han egentligen?

tackochhejleverpastej

3 kommentarer:

  1. Har Ola inga lockar kvar :O skojar du!
    har nog inga kommentarer till det...

    SvaraRadera
  2. ovanligt stark start på en lång färd mot finalen...hoppas övriga deltävlingar håller samma kvalitet! Pöss

    SvaraRadera
  3. tror den där rapparen var singel... är inte helt säker dock.

    SvaraRadera