tisdag 2 februari 2010

s n ö ö ö ö ö

jag läste att det kanske kanske kanske inte kommer gå att ta sig till skolan imorgon. jag ser utanför mitt fönster att det kanske kanske kanske inte kommer gå att ta sig till skolan imorgon. men jag hoppas ändå på att det kommer gå för imorgon har vi musik och jag vet att elgitarren längtar efter mig. jag längtar efter elgitarren. vi får se hur det blir.

nu ska jag sova och drömma söta drömmar. man kan styra sina drömmar genom att tänka på vad man vill drömma precis innan man lägger sig. t.ex om jag skulle vilja drömma om pingviner så tänker jag "inatt ska jag drömma om pingviner". det är inte säkert att det funkar varje gång men övning ger resultat. att vara medveten om vad man drömmer kallas att man har klardrömmar. detta är inte flum och jag är inte dum!

g o d   n a t t

2 kommentarer:

  1. Oooh jo, du är dum :D
    Men både lilla-U och jag giller det så :D
    Alva

    SvaraRadera
  2. hahaha du är så söt. jag känner mig lite påtänkt :)

    SvaraRadera