torsdag 25 februari 2010

finisar

Igår hade jag och Linnea en riktigt trevlig dag förutom att hon knuffa mig i snön. Hennes "genvägar" sög! Men jag gillar henne väldigt mycket ändå. Hon gjorde god lax och potatis till mig. Sen hyrde vi film. Den var läskig men sen gick den sönder och då kunde vi inte se mer. Det sög det med! Men vi hade mucho trevligt trots vissa sugiga situationer..













..och idag bestämde jag och Sara lite hastigt och lustigt att vi skulle bege oss in till världens bästa Gbg. I snöstormen, jovisst! Min plonka var ju gaanska så tom men jag tycker det är mys att bara vara med liksom. Men jag hade råd med sushi i alla fall. Blev ingen fisk-sushi idag dock. Det blev veggie-varianten med bara avokado men eftersom både jag och Sara konstaterade att vi skulle kunna leva på endast avokado var ju inte veggie-varianten fy skam precis..

2 kommentarer:

  1. Wow tack för att du valde just DEN bilden :D tack :* verkligen....

    sötis sara :D

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina bilder faktiskt, på fina människor då asså :)

    SvaraRadera