måndag 8 februari 2010

händer och fötter då?

Ojoj bra dag! Jag har gift mig, fått en rödhårig och burriburrig lillasyster. Jag har sett en sjukt rolig föreställning som våra kära estet-treor jobbat stenhårt med. Kan inte säga annat än att den var awesome!
  Det ska bli spännande att se hur länge mitt äktenskap håller. Folk skiljer sig ju till höger och vänster nu för tiden så man vet ju inte liksom.

Jag vill ha sommar snart för jag är så pepp på Arvika. Kan inte bli annat än pepp när jag vet vilka människor som ska med. Eller ah, känner ju inte hela konkalongen men dom jag känner gillar jag mucho och då borde de andra vara ganska så trevliga de med?

Puss

1 kommentar:

  1. alltså jag kan inte garantera för mycket jossan men jag ska försöka att ge dig allt du önskar fram tills arvika. tänkte på det här med barn och så, ska vi skaffa sånna? hihi arvika får bli våran honeymoon

    SvaraRadera