måndag 15 februari 2010

partylistan (uppdaterad)

Idag är planen att jag ska göra följande:

- Städa mitt rum /done
- Byta sängkläder i min säng /njaae
- Borsta monstret som fäller som en..hund? /done
- Ladda på  m a s s a  ny musik på ipoden /nä och det suger
- Städa min garderob (som redan är ganska pedantisk men ändå..) /donedonedone
- Dammsuga mitt rum (och ja, dammsuga får en egen punkt, det behövs) /done
- Damma (också egen punkt!) /done
- Gå ut med monstret eller masken /done
- Åka hem till mormor som fyller år idag /done
- Kolla tredje, kanske fjärde delen av De Halvt Dolda, som nu finns på Voddler vilket är helt okej bra, ne det är ganska awesome! /ne..för Voddler fick ett epileptiskt anfall förut..

I'll be back, för att se hur mycket av det ovanstående som faktiskt utfördes..

1 kommentar:

  1. Låter som du får en riktigt bra måndag din lilla sötis :*
    Hade själv behövt städa rummet...

    SvaraRadera