söndag 12 juli 2009

Söndag






Vad händer? Jag vet inte vad som händer med er längre. Jag hör inget ifrån er. Är ni sura på mig? Jag vet att det inte bara är upp till er, men...



Söndag, söndag, söndag.. På sommaren älskar jag söndagar för då behöver man inte känna den där jobbiga känslan av att det är skola nästa dag. Idag har jag hittills ägnat min söndag tillsammans med familjen inklusive vovvarna uppe vid sisjön och sedan rastgården. Allt för att trötta ut monstrerna. Vill så himla mycket fylla 18 nu! Mina armar längtar efter att bli gaddade. Egentligen undrar jag varför jag inte lika gärna kan få tatuera mig nu. Om ett år är jag fortfarande lika mogen (eller omogen) som jag är nu. Men men, bättre sent än aldrig!


Längtar ofantligt mycket tills kent släpper nytt. Dom är trots allt det bästa med Sverige!


Rock on people!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar