söndag 26 juli 2009

Home Sweet Home

Min och syrrans lilla sovstuga, mysigt!

Fint

Random-sak
________________________________
Så, är nu hemma från Tjörn igen. Var väldigt spänd på hur stället skulle se ut. Jag hade ju mina farhågor.. Men dom besannades inte. Stället var helt underbart perfekt. Det fanns allt man kunde tänkas behöva för en veckas lugn-och-ro-semester. Lugn och ro ja, det var det absolut bästa. Ingen motorväg, ingen dator, ingen jobbig mobil.. eller jo, det sistnämnda kan jag berätta om i ett annat inlägg.
Jag har i alla fal njutit av att ha varit borta med familjen i en vecka bestående av mycket Yatzy, MiG och andra spel. Mat har det också blivit en del av. En stor del!
Så nu blir det GI-mat här hemma och jag klagar verkligen inte. Jag vill inte komma tillbaka till skolan och se ut som en knubbis.
Jag hoppas att det blir Tjörn nästa sommar med för det har varit otroligt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar