tisdag 16 juni 2009

Inte vilken bubbla som helst

Gud vad underbart det är med sommarlov! Jag älskar att kunna sova hur länge som helst, och äta frukost klockan 12. Det är precis vad jag har gjort idag. Vaknade klockan 10, gick upp och tog en långpromenad med vovven, sprang och var när jag kom hem jävligt svettig, det rann om mig! Ni kan därför förstå att duschen efter var gudomlig.
Lite senare idag åkte jag och lillsyrran till biblioteket för att lämna tillbaka en film, skönt att få det gjort, började nämligen stressa upp mig för en eventuell förseningsavgift...
I alla fall.. På bussen när vi var på väg in till biblan så hör jag ett konstant smattrande några säten längre fram. Jag får fullkomlig panik för jag HATAR när man smätter med tuggummit. Och då pratar jag inte om att blåsa en vanlig jävla bubbla utan jag menar det där fruktansvärt irriterande fjortissmattrandet. Jag var sååå nära på att gå fram till smatter-fjortisarna och trycka ner tuggummit i halsen på dem.. men jag kunde lägga band om mig.
Jag tror ingen förstår hur mycket jag avskyr detta fenomen kallat fjortis-smatter.
Jag får rysningar och blixtrande aggressioner när jag hör det JÄVLA ljudet!
Usch!
Så smattra aldrig, ALDRIG nära mig!
Rock on people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar