onsdag 5 augusti 2009

Lågtryck

Shaun Morgan (Seether)


Har varit uppbokad hela helgen och är uppbokad hela veckan. På torsdag är det tänkt att jag och mina tjejer ska träffas, det ska bli mysigt. Ska till tandläkaren på torsdag dessutom, jag hatar det! Blir inte förvånad om de hittar ytterligare några fel som måste åtgärdas. "Vi måste borra lite här, och slipa lite där och fixa lite här.."
På fredag eller lördag hade vi planerat att festa men känner mig inte jättepepp på det längre, av olika anledningar. Det är jobbigt bara! Vill inte..
Sitter hellre hemma och läser eller speler TP med familjen. Har ju dessutom flyttat in keyboarden till mitt rum för att bli grym på den. Kan ju redan Für elise..nästan! Får se vad som händer.

Ska till farmor och farfar idag, har inte träffat dom på hundra år. Skäms lite.. Men får väl skylla på en viss oengagerad pappa. Honom vet jag inte ens vart jag har. Är han hemma, mår han bra, vill han ens träffa mig?
Ibland tror man saker och ting ska förändras, ändå blir det bara detsamma igen. Vad betyder jag? Är jag bara en person som han hjälpt till att sätta till världen och som han känner en skyldighet att kontakta då och då.. Har velat få svar på den frågan lääänge men den förblir väl obesvarad..

Jag tror jag har en lågperiod just nu och det tar på mitt humör. Orkar inte hur mycket som helst. Har massa inom mig som behöver rensas, men som det brukar vara när saker ska rensas, det tar tid innan man väl kommer igång. Och när man väl rensar, vart ska man göra av allt?
Får hålla upp skenet så gott det går!

Orkar inte skriva Rock on people idag.. Det låter för..krystat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar