lördag 8 augusti 2009

Fröken enstöring

Ibland uppskattar min sin bästa vän mer än annars. För ibland är det just ett samtal med en bästa vän som kan få en på bra humör igen. Så tack till min älskade Kickan för att hon bara finns! Vi två kommer bli gamla och rynkiga tillsammans.

Idag är det lördag och det är en extra bra lördag. Men mer om det senare..

Igår var det fest och jag var ju tveksam om jag skulle gå på den men beslöt mig ändå för att åka dit. Det blir ju vad man gör det till.. Till en början var det riktigt trevligt men sen tappa jag bara lusten ju mer tiden gick. Några blev fulla, jag var inte full och drogs därför inte med i de berusades galna värld.
Så jag tog pendeln tillsammans med Kickut kl. 00.47. Sen fick jag vänta i Lindome ett tag på min lilla nattbuss och kom inte hem försen halv 3 på natten. Men ohh va skönt det var när jag väl var hemma. Ett stort glas vatten, sminkborttagning och tandborstning sen straight to bed!

Sen vakna jag halv 12 idag och mådde super. Gick ut och sola och sen har dagen flytit på himlans bra. Familjen + hundarna är i Borås så jag har heeeela huset och dess tillgångar alldeles för mig själv. Jag njuter för fulla drag! Har köpt godis och ostknorrar, kan det bli bättre?

Jag älskar att vara med mina vänner men har också ett stort behov av att vara ensam så jag trivs som fisken i vattnet denna lördagkväll. Har inte planerat något förutom filmtittning ikväll. Har hittills hunnit med att dricka upp ett stort glas Fanta Free och dansat mig svettig framför spegeln till Just a Girl av No Doubt. Är jag den enda som lyckas med det?

Och är jag konstig som älskar att dansa för mig själv..framför spegeln?

Måste spela Sims 3 också.. Och lära mig hela Für Elise.. Och så spela gitarr.. och sjunga!
Pussar från fröken enstöring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar